проф. Юрій Ковалів (Інститут філології КНУ імені Тараса Шевченка)
Аня Ланґе (Німецька академічна служба обміну при НТУ «КПІ», м. Київ)
проф. Дмитро Горбачов (Академія мистецтв України, м. Київ)
проф. Іван Мегела (Інститут філології КНУ імені Тараса Шевченка, кафедра світової літератури)
Олена Балун (Інститут мистецтвознавства Університету Отто Фрідріха, м. Бамберґ)
Ольга Школьна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ)
Ольга Жбанкова (Національний художній музей України)
Неллі Корнієнко ( Академія мистецтв України)
Еліна Кнорпп (Інститут мистецтвознавства Університету Отто Фрідріха, м. Бамберґ )
Ірина Мелешкіна (Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, м. Київ)
Євген Громов (Україна, Київ)
Гліб Юхимець ( Національна бібліотека України ім. В. І.Вернадського)
Теми доповідей
"Пишнобарвні присмерки": суспільні та ідейно-філософські течії у мистецтві і громадському житті Габсбурзької монархії – „дослідної станції кінця світу“
Апорії Віденського модерну
Femme fatale і урбанізм: Володимир Винниченко в полі Віденського модерну
Драматичні об’єкти та їх використання в психологічній новелі віденського та українського модернізму
Український модернізм та Перша світова війна – воєнна лірика представників «Молодої музи»
Семафор у майбутнє. Самопозиціонування українського модернізму на схемі доріг аванґарду
Концепція та реальність. Жінки Віденського модерну та українського авангарду
Типологічно-ідіографічна своєрідність українського модерну і авангарду
Від Відня до Львова – значення культури кав’ярень для львівської літературної групи «Молода муза»
Шароварно-гопашна культура як джерело світового авангарду
Сприйняття Віденського модерну в Україні
Народний мотив «Козак Мамай» у творчості українського авангарду
Бойчукізм у Межигірському мистецько-керамічному технікумі-інституті як явище авангардного порядку
Стилістичні особливості української «лінії» модерну. Синтез європейських новацій та національних традицій
Лесь Курбас: репетиція майбутнього і театр «Березіль»
«Ляпас суспільному смаку» – експресіонізм, футуризм та конструктивізм на сцені у Відні, Києві та Харкові.
Збірка українського сценографічного авангарду з фондової колекції Музею театрального, музичного та кіномистецтва України
Науковий супровід виставки «Український плакат 1920-х-30-х років з фондів Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського».
Ми в соціальних мережах